Acest anunt a expirat la data: 10.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Clientul nostru este companie de import si distributie de produse auto, cu sediul in Bucuresti, sector 1. Activitatile si responsabilitatile postului: - centralizarea, procesarea si distribuirea apelurilor telefonice si a corespondentei - evidenta in registratura a intrarilor si a iesirilor de documente - arhivarea documentelor - mentinerea legaturii cu furnizorii de consumabile (apa, cafea, papetarie etc), firmele de curierat, monitorizare si protectie etc. - organizarea si planificarea salilor de sedinta - rezervari de hotel, restaurant, avion, rent-a-car pentru deplasarile in tara sau strainatate ale managerilor - intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului

Cerinte

- minima experienta in activitati administrative si de secretariat - capacitate de lucru cu taskuri multiple - rapiditate si usurinta in operarea pe calculator (Word, Outlook, Excel) - limba engleza - nivel avansat (criteriu eliminatoriu)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare