Acest anunt a expirat la data: 10.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Bucuresti

Descrierea jobului - România

Clientul nostru este companie de import si distributie de produse auto, cu sediul in Bucuresti, sector 1. Activitatile si responsabilitatile postului: - centralizarea, procesarea si distribuirea apelurilor telefonice si a corespondentei - evidenta in registratura a intrarilor si a iesirilor de documente - arhivarea documentelor - mentinerea legaturii cu furnizorii de consumabile (apa, cafea, papetarie etc), firmele de curierat, monitorizare si protectie etc. - organizarea si planificarea salilor de sedinta - rezervari de hotel, restaurant, avion, rent-a-car pentru deplasarile in tara sau strainatate ale managerilor - intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului

Cerinte

- minima experienta in activitati administrative si de secretariat - capacitate de lucru cu taskuri multiple - rapiditate si usurinta in operarea pe calculator (Word, Outlook, Excel) - limba engleza - nivel avansat (criteriu eliminatoriu)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare