Acest anunt a expirat la data: 19.02.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Personal Services Group recruteaza pentru unul dintre clientii sai, companie austriaca de prestari servicii: Functionar Administrativ / Responsabil Servicii Clienti Responsabilitati: - Asigura suport administrativ in vederea dezvoltarii si eficientizarii serviciilor operationale; - Inregistreaza reclamatiile clientilor si este responsabil pentru solutionarea acestora in colaborare cu departamentele corespunzatoare; - Verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei intretinand relatiile cu acestia; - Inregistreaza, modifica si urmareste derularea contractelor comerciale; - Efectueaza comenzi catre furnizori pentru asigurarea unui stoc/rulaj optim de produse; - Supravegheaza respectarea termenelor de livrare; - Asigura evidenta registrului de casa, intocmeste dispozitii de plata/incasare, diverse acte: marire/micsorare stoc, dotare initiala, avize, procese verbale de predare-primire, livrare a marfii, etc. - Raspunde oricaror solicitari din punct de vedere profesional catre superiorul ierarhic si face propuneri pentru imbunatatirea modului de lucru.

Cerinte

Cerinte: - Atitudine proactiva, deschisa, orientata catre client, spirit intreprinzator; - Minim studii medii; - Experienta pe un post similar cel putin 3 ani; - Cunostinte de limba engleza/germana – de preferat; - Permis de conducere categoria B; - Disponibilitate la deplasari; - Persoana dornica de munca,pasionata de activitatea de vanzari.