Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, fiind specializata in activitati de recrutare si selectie de personal. Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari). In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

Cerinte

CERINTE : - Studii superioare în domeniul tehnic: de lunga durata, finalizate cu examen de licenta/de tip Bologna (ciclul de licenta de 3 ani) si master absolvit/anul doi de master in derulare; - Experienţă relevantă în domeniu de minim 1 an; - Cunoştinţe avansate de limbă engleză; - Abilităţi de utilizare a computerului ; - Abilitati de comunicare; - Capacitate mare de organizare şi rezistenţă la stres; - Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate, pentru diferite intervale de timp; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati / Realizari RESPONSABILITATI : - Elaborează ofertele tehnice în vederea participării la licitaţii; - Întocmeşte documentele de calificare pentru lucrările ofertate; - Solicită ofertele de preţ pentru materiale şi echipamente; - Întocmeşte situaţiile de plată, nota de renunţare/nota de comandă suplimentară; - Păstrează legătura cu beneficiarii; - Urmăreşte lucrările în derulare. BENEFICII : - Stabilitatea locului de munca in cadrul unei companii in continua expansiune; - Training-uri specializate de formare si perfectionare; - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist, in cadrul unei echipe bine pregatite; - Posibilitatea de a interactiona cu persoane din diferite medii de interes.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare