Acest anunt a expirat la data: 30.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

A. Responsabilitati si sarcini de baza: - promoveaza imaginea si produsele firmei in concordanta cu politica de vanzari si cu planurile de vanzari agreate ; - identifica si dezvolta relatii comerciale cu persoanele cheie din organizatiile-client, implicate in actul decizional ; - intocmeste ofertele/contractele de furnizare de produse /servicii pe care le prezinta, le sustine si participa la negocierea lor; - coordoneaza si urmareste executia si implementarea postvanzare a proiectelor/programelor specifice ; - intocmeste facturile si urmareste respectarea temenelor de plata ; - urmareste gradul de satisfactie al clientilor, intocmeste rapoarte legate de acesta si propune solutii de imbunatatire pe segmentul alocat ; - urmareste si intocmeste rapoarte si analize legate de cele mai bune practici in industrie ; - se tine in permanenta la curent cu schimbarile economice si legislative in special legate de procedurile de achizitie specifice (licitatii, finantari) ; - intocmeste rapoarte, analize si informari legate de necesitatile existente pe piata de profil.

Cerinte

Cerintele postului : - studii superioare - experienta de munca in domeniul IT (de preferat 2-3 ani in vanzari/achizitii/customer service); - abilitati de vanzare consultativa, de persuasiune, negociere si prezentare ; spirit comercial; - pasiune si curiozitate pentru domeniul IT ; - personalitate matura, echilibrata cu tendinte spre autodepasire ; -cunostinte solide de operare PC (Office), limba engleza (avansat) si carnet de conducere catg. B. Cei interesati pot transmite un CV la oana.stancu at humancapitalconsulting.ro.


Joburi similare