Acest anunt a expirat la data: 18.01.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Asigura obtinerea autorizatiei de functionare din punctul de vedere al SSM, inainte de inceperea oricarei activitati. • Efecteaza instruiri periodice ale personalului in domeniul protectiei muncii. • Se informeaza de schimbarile legislative din domeniul sau de activitate. • Intocmeste un plan de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor, pe care sa il aplice corespunzator conditiilor de munca specifice unitatii. • Tine evidenta documentelor si le arhiveaza conform procedurilor SSM. • Tine evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor. • Informeaza angajatorul, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate. • Cerceteaza, inregistreaza, declara si tine evidenta accidentelor de munca si a bolilor profesionale.

Cerinte

• Absolvent de studii superioare cu profil tehnic. • Experienţă in domeniu minim 3-5 ani. • Certificat de abilitare pentru functia de inspector in materie de sanatate si securitate in munca. • Cunostinte excelente de legislatie generala si specifica de protectie a muncii. • Responsabilitate si meticulozitate. • Putere de decizie si asumarea responsabilitatii.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare