Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea angajatilor si elaborarea unui plan si a instructiunilor de prevenire si protectie, in functie de particularitatile activitatii desfasurate - Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de securitate si sanatate in munca, in functie de particulatitatile proceselor de munca din organizatie , de numarul de angajati, de riscurile de accidente si imbolnaviri profesionale - Verificarea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incedii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator

Cerinte

- Studii superioare tehnice sau medii de specialitate - Minim 3 ani experienta practica in domeniu - Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca - Cursuri generale de legislatia muncii - Cunostinte de operare PC: Word , Excel, programe de baza de date - Comunica si stabileste usor relatii interumane - Prezentabil , inspira incredere - Spirit de competitie, dorinta de reusita si de a evolua continuu - Capacitate de previziune - Abilitati de negociere , diplomatie, tolerant - Stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari - Organizeaza eficient informatiile si prioritizeaza corect activitatile - Isi asuma riscuri controlate si il motiveaza reusita - Dinamic si problem solving - Atitudine pozitiva de tip “ to do “ Beneficii - Pachet salarial atractiv - Se discuta in cadrul interviului Se percepe o taxa de 15 ron pentru depunerea dosarului.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate