Acest anunt a expirat la data: 13.12.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: •intocmeste si gestioneaza documentele de personal, precum si dosarele de personal; •genereaza documente contractuale din aplicatia companiei: contract de munca, acte aditionale, decizii; •verifica corectitudinea documentelor emise; •actualizeaza la zi Registrul de evidenta a salariatilor; •informeaza angajatii cu privire la documentele lipsa identificate in dosarul de personal, atat la angajare cat si ulterior; •efectueaza input / modificari ale datelor angajatilor si datelor contractuale in aplicatiile software si verifica corectitudinea datelor introduse; •pregateste documentele necesare pentru depunerea dosarelor de pensionare •intocmeste adeverinte pentru salariati.

Cerinte

Cerinte: •minimum 2 ani experienta in domeniul administrarii de personal; •experienta practica in lucrul cu volume mari de activitati / tranzactii; •curs de inspector resurse umane; •bune cunostinte de legislatia muncii; •experienta in lucrul cu aplicatii software specifice domeniului de resurse umane; •cunostinte medii de limba engleza; •persoana ordonata, cu atentie la detalii si atentie distributiva; •spirit de munca in echipa; •bune abilitati de comunicare si orientare catre client; •promptitudine si rapiditate.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate