Acest anunt a expirat la data: 14.05.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Planificarea, organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante - Coordonarea si supervizarea proiectelor de munca prin agent de munca temporara - Gestionarea dosarelor de personal si inscrieri in registrul de evidenta al salariatilor - Evidenta documentatiei necesare - Raportarea periodica a activitatii catre managementul companiei

Cerinte

Cerinte: - Experienta in RU de minim 3 ani - Studii superioare de specialitate - Certificat de Inspector resurse umane – obligatoriu - Cunostinte temeinice de legislatia muncii - Experienta si abilitati de coordonare - Bune cunostinte PC - Limba engleza - nivel avansat - Limba maghiara - avantaj - Abilitati de comunicare si prezentare a informatiilor - Bun organizator, automotivat si proactiv, persoana motivanta

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare