Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Activitate: -Coordonarea activitatii celordoua puncte de lucru. -Raspunde in fata administratorul si asociatilor de rezultatele obtinute -Propune CONDUCERII idei precum si strategii pentru viitor,extindere afaceri,propune plan finaciar. -Raspunde de calitate serviciilor punctelor de lucru. -Se ocupa de reclama,marketing…

Cerinte

-Diploma de studii superioare sau curs special de alimentatia publica, sau hotel,turism. -experienta in domeniu - management restaurant. -cunostinta si experienta de management si business. -cunostinta si experienta in relatia cu publicul precum si in organizare. -flexibil,bun la negociare. -Limba: engleza, romana, ceha -Organizare activitate in functia de strategie conducere. Conditia de munca: -Salariu lunar: pentru inceput 4000 lei + procent din vanzare (pana max 2 %) -Posibilitate de participare la cursuri pentru perfectionare -Facilitatii: telefon de la firma,autoturism….

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare