Acest anunt a expirat la data: 24.03.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, fiind specializata in activitati de recrutare si selectie de personal. Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari). In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

Cerinte

Cerinte - studii superioare de lungă durată, absolvite, finalizate cu licență sau studii superioare în sistem Bologna, absolvite, și master absolvit sau în ultimul an; - experiență de minim 1 an pe un post similar; - cunoașterea, cel puțin la nivel mediu, a unei limbi de circulație internațională; - persoană energică, extrovertită, capabilă de a crea relații cu ușurință; - angajament ridicat, gândire și comportament inovativ, proactiv; - rapididate și capacitate decizională în condiții de stres; - dorință de perfecționare continuă; - disponibilitate pentru deplasări în țară și străinătate, pentru diferite intervale de timp; - permis de conducere categoria B. Responsabilitati / Realizari - Implementează strategiile de marketing aprobate; - Promovează imaginea companiei și a produselor, în conformitate cu strategia de business; - Urmărește derularea colaborării cu reprezentanții mass-media; - Menține relațiile cu clienții; - Înregistrează și urmărește executarea comanzilor. Alte informatii Beneficii: - cursuri de pregătire profesională specializate; - posibilitatea de a interacționa cu persoane din medii diferite de business ; - posibilitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu profesionist.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare