Acest anunt a expirat la data: 11.02.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati principale si specifice: • Planifica şi organizeaza programele de dezvoltare a carierei profesionale in domeniul asigurariilor generale • Previzioneaza recrutarea si selectia personalului pentru toate nivelurile ierarhice din interiorul companiei • Planifica si organizeaza programele de instruire specifice tuturor domeniilor de activitate din unitate • Dezvolta sistemul de recompense si recunoaşteri adoptat de catre companie • Raporteaza saptamanal superiorului direct stadiul de realizare a sarcinilor incredintate

Cerinte

Studii obligatorii: universitare • Experienţa relevanta in domeniu de minim 3 ani in asigurari• Foarte bune cunostinte de limba engleza • Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel) • Calitati manageriale evidente (pentru planificare, organizare, delegare, coordonare, control) • Dinamism si adaptabilitate • Deosebite abilitati de comunicare, prezentare si negociere Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidenţialitate. Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare