Acest anunt a expirat la data: 25.11.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Atributiile si responsabilitatile cheie ale postului: - recruteaza potentiali agenti, in conformitate cu planul de recrutare alocat; - organizeaza parcurgerea de catre agentii din subordinea sa a tuturor etapelor stabilite de companie pentru a putea deveni agenti activi; - supravegheaza, controleaza si indruma activitatea de incheiere a asigurarilor pentru toate categoriile de risc practicate de companie, derulata prin agentii coordonati; - verifica din punct de vedere tehnic politele incheiate de de catre agentii din echipa pe care o coordoneaza; - stabileste, prin analiza si negociere, obiective individuale agentilor din subordine si urmareste indeplinirea acestora, in functie de indicatorii de activitate, comunicati de companie; - organizeaza saptamanal intalniri de analiza a vanzarilor cu echipa de agenti pe care o conduce; - sustine agentii din subordine in desfasurarea activitatii de vanzare; - controleaza modul de incasare si depunere a numerarului de catre agentii din subordine in conformitate cu normele interne; - raspunde de realizarea planului de venituri stabilit trimestrial, de catre directorul de sucursala, pentru echipa de agenti pe care o coordoneaza; - urmareste reinnoirea politelor de asigurare, incasarea ratelor de prima scadente de catre agentii de asigurare, a emiterii deconturilor de prime si a incasarii primelor datorate; - raspunde de pregatirea si perfectionarea profesionala a echipei de agenti pe care o coordoneaza; - intocmeste rapoarte de informare referitoare la activitatea de vanzare a echipei pe care o coordoneaza; - raspunde de analiza rapoartelor cu politele reziliate ale agentilor din subordine si ia toate masurile necesare pentru diminuarea pierderilor ca urmare a rezilierii automate a politelor pana la sfarsitul lunii respective; - evalueaza activitatea derulata de catre agentii de asigurari din echipa pe care o coordoneaza si propune rezilierea contractelor de agent atunci cand este cazul; - raspunde de asigurarea unei bune comunicari intre companie si echipa de agenti pe care o coordoneaza, transmiterea deciziilor, circularelor si a altor norme interne, precum si prelucrarea acestora la timp; -verificarea corectitudinii intocmirii borderourilor, deconturilor si depunerii primelor de asigurare. -urmareste procesul de colectare a primelor aferente clientilor proprii si ai agentilor din subordine, ia masurile pentru corectarea inadvertentelor constatate; -urmareste introducerea corecta a datelor, din politele proprii si ai agentilor din subordine, in sistemul informatic de catre operatori.

Cerinte

Bucuresti, minim 21 ani Experienta in coordonarea unei echipe. Studii: superioare economice sau tehnice; Experienţă: minim 3 ani în asigurări; Cunoştinţe: asigurări non-viaţă, viaţă, operare PC; Limbi străine şi grad de cunoaştere: engleză, nivel mediu / avansat; Abilităţi/calităţi individuale: experienta in domeniul asigurărilor, capacitate de analiza si sinteza, viziune macro si microeconomica, aptitudini de comunicare si negociere, flexibilitate, inovatie

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare