Acest anunt a expirat la data: 29.05.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Transmiterea catre toate departamentele a tuturor informatiilor contabile necesare pentru buna desfasurare a activitatii societatii (relatiilor cu clientii si cu furnizorii); Transmiterea informatiilor, datelor si documentelor necesare departamentelor aferente relationarii cu interimarii si clientii (contracte de munca, buletine de plata, detalii privind salarizarea, contracte de punere la dispozitie/recrutare, facturi, situatii ale incasarilor/facturilor scadente, etc); Intocmirea facturilor, urmarirea incasarilor, intocmirea si virarea lunara a salariilor, intocmirea situatiilor privind cifra de afaceri, valoarea salariilor, TVA intracomunitar; Intocmirea contractelor de munca temporara, inregistrarea angajatilor, respectarea legislatiei in vigoare; Gestionarea resurselor financiare si administrative; Mentinerea unei permanente legaturi cu banca; Mentinerea unei bune legaturi cu societatea de contabilitate; Urmarirea bunei desfasurari a activitatii de birou; Realizarea saptamanala a sedintelor pentru stabilirea obiectivelor ce trebuiesc indeplinite si analiza modalitilor in care acestea se pot realiza; Urmarirea realizarii unei bune colaborari intre departamente.

Cerinte

Cunostinte de contabilitate primara; Cunostinte de legislatia muncii ; Abilitati de gestionare a resurselor financiare si administrative; Cunostinte bune operare PC MS. Office – WORD, EXCEL, navigare internet; Limba straina (franceza) scris/vorbit la nivel mediu; Va rugam transmiteti CV cu fotografie recenta.


Joburi similare