Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Preluarea si efectuarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor; - Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ; - Redacteaza corespondenta, adrese, oferte, cereri de oferta, contracte; - Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat; - Coordoneaza si organizeaza agenda de lucru a directorului general; - Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii; - Asigura protocolul oaspetilor societatii; - Perspectiva unei cresteri profesionale intr-un domeniu dinamic. OFERTA (BONUSURI SI BENEFICII): - Salariu fix + comision

Cerinte

- Abilitati foarte bune de comunicare; - Cunostinte foarte bune operare PC; - Abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, dinamica, eficienta capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare