Acest anunt a expirat la data: 15.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Operator Call Center ( suport tehnic software management) Divizia de IT a Briliant Technologies se distinge in mod special prin departamentul de dezvoltare si implementare software, care, prin produsele si serviciile sale acopera o gama larga de domenii, de la medical, stomatologic, spa, sport, beauty, horeca pana la constructii, transport, exploatare, etc. de VideoConferita si Teleprezenta prin 3G

Cerinte

Abordam fiecare proiect pornind de la intelegerea profunda a necesitatilor clientului. Lucram cu dedicare si tenacitate pentru a construi acele solutii inovatoare de integrare care sa aduca certitudine si avantaj competitiv pentru clientii nostri. In viziunea noastra, obtinerea unei solutii ideale necesita parcurgerea urmatorilor pasi: ◦Analiza atenta a cerintelor ◦Consultanta de specialitate ◦Proiectare ◦Management de proiect ◦Instalare, configurare si punere in functiune ◦Instruire si training ◦Mentenanta si suport tehnic Valorile Briliant Technologies Lucrul bine facut, adica acel standard al solutiilor pe care le oferim clientilor nostri si al atitudinii cu care abordam fiecare cerinta. Implicarea pana la identificare cu nevoile clientilor, adica asumarea si rezolvarea responsabila a problemelor si oportunitatilor de business ale acestora.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare