Acest anunt a expirat la data: 28.06.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

CANDIDATUL IDEAL: Cunostiinte solide de operare pe computer (Word, Excel, Outlook, operatiuni cu fisiere samd) Abilitati de comunicare telefonica Fire concilianta Capacitatea de a recunoaste situatiile limita si de a le solutiona corect Fire sociabila Capacitate de invatare rapida Persoana orientata spre realizarea obiectivelor AVANTAJ - experienta de lucru in call center AVANTAJ DEOSEBIT - experienta de lucru in call center medical / receptie de clinica Capacitatea de a lucra in conditii de stres sonor (lucurul cu casti de telefonie)

Cerinte

RESPONSABILITATI / BENEFICII: Raspunde la apelurile telefonice ale pacientilor Evalueaza solicitarile pacientilor Efectueaza programari ale seriviciilor medicale pentru pacienti direct si in baza recomandarilor medicale Efectueaza activitati de birou specifice cu documente (copiere, transmitere FAX, indosariere, arhivare etc) Introduce date si informatii in baza de date Efectueaza activitati specifice delegate de Supervizor/Managerul Call Center Salariu fix motivant cu cestere in raport de evolutia profesionala Bonus pentru concursurile interne Bonus de sarbatorile de Paste si Craciun Training de specielitate periodic Posibilitatea de crestere in ierarhia Call Center si/sau a Companiei Asigurare Suplimentara de Sanatate

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare