Acest anunt a expirat la data: 25.10.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Indeplineste activitatile specifice de call center • Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face. • Evalueaza cerintele pentru imbunatatire/dezvoltare, identifica riscurile si oportunitatile de dezvoltare, recomanda solutii de imbunatatire pentru atingerea unui nivel cât mai inalt de satisfacere a cerintelor clientilor.

Cerinte

• Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj. • Experienta in sfera vânzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj. • O limba straina de circulatie internationala, de preferinta engleza, constituie avantaj. • Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, disponibilitatea de a lucra in tura, capacitatea de a crea un climat favorabil pentru lucrul in echipa, autocontrol, stabilitate emotionala, capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru. • Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti. • Cunostinte elementare despre produsele si serviciile Romtelecom, cunostinte IP, networking.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare