Acest anunt a expirat la data: 31.07.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Procesarea comenzilor online - Asigura suport telefonic clientilor online - Gestioneaza / mentine si verifica corectitudinea informatiilor afisate pe magazinul online - Transmiterea eficienta, in timp a plangerilor catre responsabili, monitorizarea solutionarii si tinerea la curent a clientului cu stadiul solutionarii comenzii -Implicarea in crearea si mentinerea bazei de date a clientilor cat si a portofoliului de produse - Intocmirea rapoartelor de vanzari - Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului - Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor - Cunoaste si aplica adecvat prevederile notelor interne, procedurilor si instructiunilor specifice postului - Mediul de lucru presupune solicitare vizuala si auditiva, utilizarea computerului

Cerinte

- Cunoasterea limbii engleze - Cunostinte SAP constituie un avantaj - Experienta anterioara in vanzari/telesales constituie avantaj, insa nu este obligatorie; - Minim12 luni experienta anterioara pe un post care sa presupuna interactiune directa cu clientul; - Abilitati excelente de comunicare, negociere si o atitudine orientate spre client; - Experienta anterioara intr- un call center constituie un avantaj;