Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordonarea efectuării lucrărilor de construcţii, respectiv verificarea calităţii acestora; Asigurarea respectarii clauzelor contractuale atat in relatia cu beneficiarul cat si cu subantreprenorii; Asigurarea respectarii graficului de executie; Asigurarea aprovizionării adecvate cu produsele/serviciile necesare derulării optime a activităţilor din cadrul organizaţiei; Asigurarea transportului materialelor la punctele de lucru; Asigurarea mentenanţei autovehiculelor, asigurarea cu piese de schimb şi echipamente necesare; Analizeaza, selecteaza si negociaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari; Colaboreaza cu toate departamentele companiei pentru realizarea activitatii.

Cerinte

- Studii superioare tehnice de lunga durata (Specializarea: Constructii hidrotehnice (de preferat), Instalatii pentru constructii, Constructii civile); - Experienta in coordonarea executiei contractelor de tip FIDIC pentru retele de apa si canal de cel putin 3 ani; - Experienta ca Reprezentant al Antreprenorului dovedita prin recomandari de la beneficiari; - Cunostinte generale in domeniul achizitiilor publice; - Cunostinte generale contracte de furnizare echipamente si sisteme; - Capacitate de a urmari si controla eficient mai multe probleme simultan; Abilitati: - Foarte buna capacitate de planificare, organizare si sinteza; - Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Rigurozitate si atentia pentru detalii; - Capacitate de a respecta termene limita; - Initiativa in actiuni; - Orientare catre rezultate; - Simtul datoriei si al responsabilitatii; - Perseverenta, flexibilitate, consecventa. - Cunostinte de operare PC(Excel, Word, Powerpoint, MS Project, AutoCad) Se percepe taxa 15 RON pentru depunerea dosarului!

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate