Acest anunt a expirat la data: 24.06.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RECRUITER – PENTRU O COMPANIE DE CONSULTANȚĂ ÎN RESURSE UMANE. Responsabilități: - Analizarea pieței de profil și căutarea de noi surse de recrutare; - Implementarea proiectelor de recrutare aflate în derulare; - Redactarea și postarea anunțurilor de recrutare; - Identificarea potențialilor candidați, contactarea acestora și susținerea interviurilor de recrutare; - Participarea la evenimente de profil; - Întocmirea și transmiterea de raportări periodice privind stadiul proiectelor. Beneficii: - Stabilitate la locul de muncă; - Perfecționare continuă și posibilitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu profesionist; - Training-uri de specialitate și participarea la evenimente de profil.

Cerinte

Cerinte: - studii superioare finalizate cu diploma de licenta ; - experienta de lucru in recrutarea si selectia de personal de minim 1 an reprezinta un avantaj; - foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatii; - dinamism si creativitate; - cunostinte de limba engleza; - cunostinte de utilizare a pachetului MS Office.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare