Acest anunt a expirat la data: 27.09.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

KREVIN recruteaza RECRUITER in Bucuresti. Cautam Recruiter pentru sediul Krevin din Bucuresti care va avea urmatoarele atributii: - analizarea cerintelor pentru posturile prezente in proiectele de recrutare; - redactarea si postarea anunturilor de recrutare pe toate canalele de comunicare cu care firma colaboreaza; - dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare; - centralizarea si gestionarea CV-urilor in baza de date; - head-hunting pentru clientii nostri de top; - selectarea si analizarea CV-urilor; - programarea candidatilor pentru interviu; - realizarea interviurilor si testarea candidatilor; - intocmirea dosarelor candidatilor; - elaborarea listei scurte si prezentarea candidatilor catre angajator; - informarea candidatiilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; - consilierea candidatilor in vederea ocuparii celui mai potrivit post in conformitate cu pregatirea si experienta acestora; - oferirea de servicii de consultanta clientilor pentru alegerea candidatilor potriviti nevoilor lor. Se ofera: - pachet salarial 2000–2700 RON/luna brut; - mediu de lucru profesionist si placut; - oportunitati de dezvoltare si avansare profesionala. Agentia de recrutare KREVIN este compania de resurse umane cu cele mai multe locuri de munca de pe piata din Romania, avand scopul de a rezolva rapid si eficient problemele de personal cu care companiile se confrunta. Te asteptam sa faci parte dintr-o echipa motivata, dinamica si determinata, o echipa care se dezvolta in fiecare zi! Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Cerinte

Candidatul ideal pentru aceasta pozitie trebuie sa fie o persoana pasionata de recrutare si de interactiunea cu oamenii, motivata si cu o dorinta continua de dezvoltare. - cunostinte in ceea ce priveste metodele de recrutare, interviurile si tehnicile de selectionare; - cunoasterea pietei muncii si a canalelor de recrutare; - capacitatea de a conduce procesul de recrutare; - cunostinte foarte bune de lucru cu PC - MS Office. - excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare; - capacitatea de a gestiona in mod eficient asteptarile clientilor; - atentie la detalii si gandire analitica; - capacitate de observatie si analiza comportamentala; - excelente abilitati de organizare prioritizare si respectare a deadline-urilor; - persoana calma, responsabila si orientata catre rezultate.