Acest anunt a expirat la data: 17.05.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

-evidenta prezentei la lucru a personalului angajat si intocmirea formelor necesare pentru salarizare; -verificarea intocmirii pontajelor si a calculului salariului brut/ net; -transmiterea modificarilor ce apar la salarizare (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc.) catre departamentului financiar; -studierea legislatiei muncii in vigoare; -pastrarea unei relatii deschise cu angajatii si rezolvarea eventualelor situatii problematice aparute la locul de munca.

Cerinte

CUNOSTINTE DE LIMBA FRANCEZA NIVEL MEDIU; -studii superioare finalizate; -cunostintele de contabilitate, pot reprezenta un avantaj; -cunostinte de operare PC si MS Office; -excelente abilitati de comunicare si relationare cu angajatii. Alte informaţii: -mediu de lucu profesionist si placut; -oportunitati de dezvoltare si avansare profesionala; -salariu negociabil in functie de experienta si competentele profesionale.


Joburi similare