Acest anunt a expirat la data: 15.08.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Coordonarea tuturor activitatilor personalului si al departamentului tehnic - Urmareste ca toate activitatile sa se desfasoare in conformitate cu specificatiile contractuale si cu procedurile de la client. - Emiterea desenelor tehnice, de productie - Emiterea listei de inventar - Emiterea ordinelor de cumparare pentru necesarul de materiale - Supravegherea subcontractorilor pentru a se asigura ca lucrararea este completa si indeplineste cerintele. - Supervizarea subcontractorilor in toate aspectele tehnice. - Verifica documentatia (de inregistrare tehnica a contractului si asigura distribuirea documentatiei tehnice , necesara pentru sistemul de calitate) - Coopereaza cu QC pentru a discuta problemele de calitate si pentru a gasi solutii - Pastreaza si gestioneaza specificatiile tehnice - Se ocupa de toate documentele primite (primire, liste de distributie) - Defineste cantitatile si ofera asistenta tehnica in timpul pregatirii ofertelor si contractelor, daca este necesar - Urmareste impreuna cu QC nonconformitatile si gasesc solutii, daca este necesar. - Urmareste impreuna cu deparamentul QA/QC toate aspectele relevante pentru departamentul de calitate, inclusiv examinarea proiectului - Verifica toate planurile detaliate si specificatiile pentru a fi in conformitate, atat cu proiectul, cat si cu cerintele contractuale. - Coordoneaza si participa la toate sedintele tehnice interne si, sau solicitate de client - Verifica aspectele tehnice si planifica resursele de UT si actualizeaza programul saptamanal (pontajul personalului), si raspunde conducerii privitor la rezultatele de productivitate (gestioneaza bugetul departamentului tehnic).

Cerinte

- Diploma de inginer mecanic, de preferat - Experienta de lucru in domeniu de aproximativ 10-15 ani - Buna cunoastere a limbii engleze


Joburi similare