Acest anunt a expirat la data: 28.09.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Primeste actele care stau la baza achizitiei marfurilor si verifica corectitudinea intocmirii acestora (aviz de expeditie, formulare de transport, factura fiscala sau carte de identitate in cazul persoanelor fizice - Raspunde de intocmirea raportului zilnic si a celui lunar privind intrarile de marfuri, pe grupe generale si pe fiecare sortiment in cadrul grupelor generale, pe care il inainteaza conducerii; intocmeste zilnic borderoul cu achizitiile de la persoane fizice. - Tine evidenta intrarilor de marfuri pe fiecare furnizor si urmareste permanent situatia marfurilor - Raspunde de verificarea documentelor primite prin delegat; - Raspunde de intocmirea si eliberarea tuturor documentelor insotitoare in cazul livrarilor de marfuri cu mijloace de transport auto la beneficiari, respectiv bon de cantar, aviz de expeditie, factura fiscala, certificate de calitate, certificate de conformitate, formulare de transport; - Raspunde de intocmirea corecta a adeverintelor de primire si plata pe baza bonului de receptie emis de serviciul receptie calitativa si a bonului de scazamant eliberat de serviciul receptie calitativa, urmarind ca aceste documente sa poarte toate semnaturile necesare.

Cerinte

- studii superioare (de preferinta tehnice-metalurgist); - foarte bun cunoscator al urmatoarelor programe: Excel, Word; - cunostinte de contabilitate primara, gestiune si casierie; - seriozitate si spirit de initiativa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate