Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI : - implementarea proiectelor de recrutare; - redactarea si postarea anunturilor de recrutare; - dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare si selectie de candidati; - identificarea candidatilor pasivi si abordarea lor directa; - contactarea candidatilor si sustinerea interviurilor pentru proiectele aflate in derulare; - elaborarea listei scurte si prezentarea candidatilor catre angajator; - completarea si mentinerea integritatii bazei de date; - intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice; - participarea la evenimentele de profil, cum ar fi targurile de job-uri.

Cerinte

Cerinte: - studii superioare finalizate cu diploma de licenta ; - experienta de lucru in recrutarea si selectia de personal de minim 1 an reprezinta un avantaj; - foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatii; - dinamism si creativitate; - cunostinte de limba engleza; - cunostinte de utilizare a pachetului MS Office. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a lucra intr-un mediu de lucru competitiv si dinamic, alaturi de o echipa tanara.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare