Acest anunt a expirat la data: 23.03.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea postului: - coordonarea relatiilor cu partenerii externi: procesari de dosare, programari interviuri, asistenta clienti. Programe in gestiune: cariera SUA, UK, Canada si Franta - coordonarea relatiilor cu candidatii pe programe: relatii telefonice, emails, asistenta in intocmirea actelor, asistenta in pregatirea dosarelor pentru viza, training pentru sustinerea interviurilor cu partenerii externi, revizuire CV-uri candidati - activitate administrativa: depunerea raportarii trimestriale la Inspectoratul de Munca, reprezentarea firmei in inspectiile autoritatilor (1 sau 2 pe an), intocmirea facturilor fiscale pe fiecare contract( sistem automat, trebuie doar sa dati atentie la cifre), intocmirea registrului de casa (aproximativ 5 min pe zi, doar activitatea de baza in Excel), efectuarea platilor (de 3-4 ori pe luna, maxim 20 de plati), ridicarea extraselor de la banci

Cerinte

Cunostinte: - abilitate de tastare ridicata - cunostinte de limba Engleza de la mediu in sus - abilitate de a vinde prin telefon (maxim 20 telefoane pe zi, contacte cu clienti care depun CV-urile) - cunostinte PC: Office si Access de baza Personalitate: - spirit creativ si vesel - personalitate care accepta provocarile si schimbarile - multitasking - personalitate atrasa de nou, curiozitate ridicata (in domeniul acesta sunt mereu schimbari legilative si de proceduri) - personalitate independenta Program de lucru: de Luni- vineri intre 9:30 si 18:00 cu 30 min pauza de masa Oferta noastra: - 2 saptamani de training - suport si training continuu pe durata colaborarii - salariu competitiv si atractiv: salariu fix (1000ron)+ procent incasari (per contract semnat si platit)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale


Joburi similare