Acest anunt a expirat la data: 02.11.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Observă, studiază şi cercetează piaţa produselor si serviciilor livrate de firma. - Detectează noi clienţi şi oportunităţi de vânzări. - Contactează potenţiali noi clienţi prin telefon, e-mail sau personal pentru a le prezenta oferta de produse sau servicii şi a stabili un contract de vânzare-cumpărare cu aceştia. - Menţine legătura cu clienţii vechi ai companiei. - Negociază preţurile produselor în limitele stabilite de firma, completează şi încheie contracte comerciale cu potenţialii cumpărători. - Explică modul de funcţionare a produselor sau serviciilor, prezintă preţul acestora şi face demonstraţii cu privire la funcţionarea lor. - Întocmeşte şi transmite oferta de produse sau servicii. - Conducerea generala a activitatii de implementare a proiectului. - Asigura sprijin tehnic. - Participa in calitate de membru votant in comisia de evaluare a ofertelor. - Asigura aplicarea corecta a Directivelor Europene si a Legislatiei nationale relevante in domeniu - Coordoneaza monitorizarea tehnica a proiectului. - Organizeaza intalniri si negocieri tehnice cu toti factorii interesati - Coordoneaza campaniile de publicitate organizate in cadrul proiectului.

Cerinte

- Studii superioare; - Experienta in vanzare soft de minim 2 ani; - Experienta in vanzare B2B de minim 2 ani, in vanzari software pentru radio constituie avantaj; - Bune abilitati de negociere si comunicare; - Capacitate de identificare a problemei si oferire de solutii in functie de nevoile clientului; - Persoana responsabila, flexibila si adaptabila; - Persoana ordonata, capabila de a lucra atat individual, cat si in echipa; - Permis categoria B.