Acest anunt a expirat la data: 09.08.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Angajatorul este o companie straina de renume pe piata internationala, avand ca domeniu de activitate turnarea si prelucrarea componentelor de aluminiu pentru industria automotive. Printre cei mai importanti clienti se numara: Bosch, Continental, Volkswagen, Siemens si Alcatel. 1. Titlul postului: Responsabil administrativ Nr. de persoane : 1 Locatia: Oradea Responsabilitati: - Planificarea si coordonarea activitatii administrative - Stabilirea necesarului de resurse in vederea bunei functionari a companiei - Supravegherea utilizarii rationale a resurselor si a efectuarii cheltuielilor de intretinere si functionare - Intocmirea documentatiei aferente si asigurarea circulatiei acesteia intre departamentele companiei - Intocmirea rapoartelor lunare si anuale - Efectuarea corecta si la timp a platilor companiei

Cerinte

Aptitudini necesare ocuparii postului : - Gandire analitica - Responsabilitate - Seriozitate - Initiativa - Bune abilitati de comunicare (orala si scrisa) - Gestionarea eficienta a timpului si a resurselor Cerinte necesare ocuparii postului : - Studii superioare - Minimum 2 ani experienta pe o pozitie similara - Cunostinte de operare a PC-ului : pachetul Microsoft Office - Cunostinte de contabilitate primara - Limba engleza la nivel conversational, constituie avantaj cunoasterea limbii spaniole Se ofera : - Pachet salarial motivant - Tichete de masa

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate