Detalii loc de munca

Descrierea jobului

PSIHOSELECT se afla în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de: Sales Assistant Locaţie: Oradea Perioada: determinată, de 2 ani de zile Clientul nostru este o companie care oferă servicii de furnizare a energiei electrice către companii mijlocii şi mari din Romania. Atributii: -Asigură suportul necesar directorului de vânzări şi reprezentanţilor zonali de vânzări; -Gestionează fluxul documentelor; -Organizează meetinguri, evenimente şi asigură materialele şi echipamentele necesare; -Menţine relaţiille cu partenerii interni şi externi; -Prelucrează, analizează şi realizează studii din bazele de date privind vânzările; -Realizează pe baza informaţiilor existente prezentări, expuneri, propuneri, sesizări.

Cerinte

- Experienţă profesională de minimum 2 ani în pozitii administrative similare; - Cunoştinţe foarte bune de operare pe calculator: MS Office (Excel, Word, Power Point); - Cunoştinţe de limba engleză; - Studii medii sau universitare; - Cunoaşterea limbii maghiare constituie un avantaj.