Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Locul de munca este in Oradea. Responsabilitati: -Intocmeste si verifica pontajele, in vederea calculului salarial; -Centralizeaza si verifica programarea anuala a concediilor de odihna; -Calculeaza si opereaza corespunzator drepturile salariale, concediile medicale, concediile de odihna si orice este necesar in aplicatia de salarizare; -Intocmeste declaratia 112; -Raportari catre Institutul National de Statistica; -Mentine legatura cu ITM, Casa de pensii, Casa de sanatate din Bihor si din tara, A.N.O.F.M si alte autoritari; -Intocmeste diverse situatii, rapoarte, bugete, statistici si alte documente solicitate.

Cerinte

-Studii economice superioare finalizate; -Experienta in salarizare la o societate cu minim 50 angajati, minim 5 ani; -Experienta in operare aplicatii de salarizare; -Cunostinte legate de codul muncii si alte acte normative de specialitate; -Experienta in operare Revisal; -Abilitati foarte bune de operare Microsoft Office; -Atestat de Inspector Resurse Umane; -Cunostinte de contabilitate primara; -Foarte bune abilitati de organizare si planificare, de comunicare si relationare

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate