Acest anunt a expirat la data: 13.12.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

-excelente abilitati de comunicare, negociere, spirit persuasiv - experienta pe un post similar in departament de call center reprezinta un avantaj - capacitate de analiza si sinteza - cunostinte avansate de limba engleza - orientare spre client - putere de convingere, tenacitate - cunostinte foarte bune operare calculator (Charisma)

Cerinte

- Creeaza si dezvolta portofoliul de clienti si baza de date a companiei conform cerintelor specificate prin CRM - Stabileste intalniri pentru forta de vanzari cu potentialii clienti rezultati in cadrul procesului de generare de leaduri - Furnizeaza acestora informatii de baza referitoare la activitatea companiei - Raspunde pe email sau telefonic la solicitarile potentialilor clienti - Furnizeza informatii complete fortei de vanzari referitoare la discutiile purtate cu prospectii existenti in baza de date a companiei - Realizeaza follow up pe campaniile de marketing - Alte activitati specifice


Joburi similare