Acest anunt a expirat la data: 16.07.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Rolul Secretarei va fi acela de interfata intre managerul companiei si ceilalti interlocutori interni (angajatii companiei) si externi (clienti, furnizori de materie prima si materiale). Sarcinile principale pentru postul de secretara sunt: - Preia si transmite mesaje in cadrul companiei; - Redacteaza si expediaza corespondenta; - Primeste vizitatorii sositi in firma, - Organizeaza agenda directorului; - Intocmeste documente interne ale firmei, cele de personal; - Redactarea documentelor oficiale; - Participarea si organizarea targurilor.

Cerinte

* Cunostinte operare calculator: Internet, Outlook Express, Pachetul Office; * Reprezinta un avantaj cunostintele de grafica: corel Draw, Adobe Photoshop; * Cunostinte de limba engleza; * Cunostinte contabilitate primara; * Spirit organizatoric si intreprinzator; * Capacitate de adaptare.


Joburi similare