Acest anunt a expirat la data: 26.11.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru sediul nostru din Targu Mures, cautam 2 colege/colegi care sa asigure partea de secretariat si asistenta Director General. Responsabilitati - preia apelurile telefonice, faxurile, corespondenta si le distribuie persoanelor carora le sunt adresate; - intocmeste, organizeaza si arhiveaza diverse documente; - gestioneaza calendarul si programul intalnirilor pentru Directorul General; - asigura aprovizionarea cu materiale birotica si materiale consumabile; - mentine legatura cu diverse institutii ale statului; - ofera suport in proiecte de mare amploare ale agentiei.

Cerinte

Studii superioare; Experienta anterioara de minim 2 ani reprezinta un avantaj; Limba engleza - nivel avansat scris si vorbit; Limba franceza - nivel mediu - reprezinta un avantaj; Notiuni contabilitate primara - reprezinta un avantaj; Persoana organizata si atenta la detalii; Spirit de echipa; Cunostinte excelente de operare PC: Internet, MS Office.


Joburi similare