Acest anunt a expirat la data: 02.05.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Organizare birou si protocol, corespondenta firmei, alte atributii la cererea managerului. Secretariat administrativ: primire/transmitere de faxuri, e-mail-uri, adrese, solicitari; indosariere documente; raspunde la telefoane Operator calculator Baza de date. - Intocmeste si actualizeaza baza de date; - Intocmeste ofertele comerciale ale societatii - Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Intretine relatiile cu clientii din portofoliu; - Primeste vizitatorii; - Asigura protocolul; - Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea serviciilor oferite de societate

Cerinte

Persoana serioasa, permis auto B si folosirea automobilului de serviciu, pozitiva, deschisa, aspect fizic placut capacitate de utilizare a calculatorului(programe specifice de secretariat)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare