Acest anunt a expirat la data: 23.11.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

-Activităţi de secretariat; -Asigură activitatea de telefonie centrală a organizaţiei; -Asigură activitatea de informare generală a publicului; -Actualizarea bazei de date; -Preluarea apelurilor telefonice; -Arhivarea în ordine a documentelor înmânate, a fax-urilor trimise sau primite; -Stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei şi comandarea consumabilelor necesare ( papetarie, protocol etc); -Rezervări hotel, parteneri externi etc; -Activitati de contabilitate primara ( cunoasterea programului de contabilitate SAGA).

Cerinte

-Cunostinţe bune operare PC MS. Office – WORD, EXCEL, navigare internet; -Cunostinte de contabilitate primara ; -Cunoasterea programului de contabilitate SAGA); -Limbă străină (FRANCEZA) scris/vorbit la nivel AVANSAT; -Aspect fizic plăcut; -Abilitari de comunicare; -Disponibilitae imediata.


Joburi similare