Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilități: • Reprezintă firma în relaţia cu instituţiile de stat pe probleme de personal (ITM, AMOFM etc.) • Pregătirea documentelor pentru instituţiile de control • Gestionează o situaţie finaciară corectă a costurilor aferente biroul • Actualizează în permanenţă modificările legislative cu care intră în contact în interes de serviciu • Întocmirea rapoartelor cerute de către Conducere, privind munca desfășurată • Deplasare în țară și în afara țării

Cerinte

Cerințe: • Studii superioare finalizate, de preferat studii economice sau HR • Experienţă de lucru într-un post similar este necesară • Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu, este obligatorie • Cunoștințe de altă limbă străină este un avantaj, ex.: olandeză. • Cunoştinţe foarte bune de operare PC (Word, Excel) • Foarte bune abilităţi de planificare şi organizare a activităţii • Foarte bune abilităţi de comunicare şi relaţionare • Permis cat. B- disponibilitate de a conduce • Persoană dinamică și serioasă

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate