Acest anunt a expirat la data: 18.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Gestionarea eficienta a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare si informationale in concordanta cu politica si strategia departamentului. Urmarirea folosirii optime a resurselor, rentabilizarea activitatii de productie Coordonarea si armonizarea obiectivelor departamentului cu resursele disponibile; Conducerea si asigurarea echilibrului intre compartimentele din cadrul departamentului. Fundamenteaza prognozarea activitatilor departamentului pentru anul curent si in perspectiva; Organizeaza, intocmeste si supune aprobarii programul de lansare , urmarire si finalizare-predare al proiectelor repartizate Intocmeste si supune aprobarii bugetele de executie ale proiectelor repartizate cat si bugetul consolidat al departamentului Intocmeste rapoarte lunare de progres in ceea ce priveste stadiul fizic si financiar al proiectelor repartizate Aproba perfectarea contractelor cu beneficiarii si alti prestatori si a actelor aditionale Asigura intocmirea programelor operative lunare ale departamentului, precum si actualizarea acestora in functie de realizari; Gestioneaza impreuna cu Directorul Economic potentialul tehnologic, material, financiar si uman al compartimentului Asigura coordonarea periodica a sedintelor compartimentului; Dispune analiza rapoartelor si dispozitiilor de control intern ale departamentului, pe linie de calitate si mediu si dispune inlaturarea neconformitatilor sesizate si a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora; Asigura accesul organelor de control extern si intern la documentele departamentului cu ocazia inspectiilor si auditurilor; Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale departamentului.

Cerinte

Studii superioare de lunga durata in domeniul constructiilor hidrotehnice. Studii postuniversitare in domeniul managementului, MBA Operare PC:Word, Excel, PowerPoint, programe de baze de date Experienţa de lucru necesară (vechimea în specialitatea cerută de post) Minimum 6 ani in domeniul constructiilor hidrotehnice, din care minimum 3 ani in pozitii manageriale. Cunostinte la nivel profesionist in domeniul constructiilor hidrotehnice cu experienta in proiecte ce au avut ca rezultat extindere/ reabilitare de retele pentru alimentari cu apa/canalizari / statii de epurare/statii de tratare; Abilitati de negociere, diplomatie, toleranta; Gandire si capacitate de analiză şi sinteză; Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele; Capacitate de previziune si de evaluare obiectiva; Putere de decizie si asumarea responsabilitatii; Spirit de ordine si disciplina; Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si capacitate de delegare; Corectitudine, flexibilitate; Rezistenta la efort si stres; Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare