Acest anunt a expirat la data: 19.10.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

SPECIALIST RECRUTARE • sa comunice pro-activ cu managerii implicati in procesul de recrutare si selectie si determina cerintele speciale ale pozitiilor vacante, se asigura ca a inteles toate informatiile cuprinse in fisa de post si profilul candidatului, primite de la managerul angajator; • sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; • sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; • sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post • sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; • sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare; • sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; • sa verifice referintele candidatului; • sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; • sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; • sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat; • sa se asigure ca toata documentatia aferenta procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie, este completa; • sa asiste noul angajat in procesul de integrare in companie • sa elaboreze rapoarte specifice pe baza indicatorilor de performanta stabiliti de management; • sa utilizeze, dupa caz, toate instrumentele de testare (teste psihometrice, teste specifice de cunostinte) puse la dispozitie de companie; • sa monitorizeze standardele si practicile generale de recrutare si propune solutii de imbunatatire a procesului; • sa participe la stabilirea impreuna cu directorii de departament a necesarului de resurse umane pentru atingerea planului de afacere anual; • sa participe la organizarea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante ce ii sunt alocate ; • sa planifice si sa coordoneze procesul de inductie al noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii; • sa participe la elaborarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de compartimente si sa raspunda de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe; • sa participe la realizarea si implementarea in colaborare cu directorii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor; • sa reactualizeze fisele de post (ori de cate ori este nevoie) • sa participe la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati de resurse umane si sa se asigure de respectarea acestora de catre intreg personalul • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca

Cerinte

Candidatul ideal trebuie sa aiba - studii superioare de preferat in domeniul psihologie - minim 2 ani experienta pe un post similar - cunoștințe legate de testarea și evaluarea psihologică; - cunoștințe avansate Microsoft Office; - bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală.