Acest anunt a expirat la data: 31.10.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Suntem in cautarea unei persoane organizate, comunicative si cu spirit de echipa care sa se alature echipei noastre la departamentul Administrare personal. Responsabilitati: Gestioneaza procesul de angajare pentru angajatii companiei si pentru angajatii temporari; Gestioneaza procesarile in Revisal; Mentine actualizate la zi bazele de date cu angajati permanenti si temporari; Organizeaza cu acuratete documentele in format fizic; Realizeaza informari permanente la nivel de firma privind modificarile din Codul Muncii; Mentine o legatura stransa cu echipele de angajati temporari din Romania si Europa; Imbunatateste procedurile de lucru din cadrul departamentului de administrare de personal; Este liant si asigura o comunicare eficienta intre departamentul de Administrare Personal si celelalte departamente din firma (financiar, juridic, recrutare, vanzari, etc).

Cerinte

Limba straina: Engleză: Mediu Experienta de minim 3 ani pe segmentul de administrare de personal; Experienta pe partea de salarizare reprezinta un avantaj; Curs de Inspector Resurse Umane - reprezinta un avantaj; Utilizare Excel la nivel bun (formule de baza); Excelente abilitati de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate si initiativa; Bune abilitati organizatorice; Spirit de echipa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare