Acest anunt a expirat la data: 31.10.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Targu-Mures

Descrierea jobului - România

Suntem in cautarea unei persoane organizate, comunicative si cu spirit de echipa care sa se alature echipei noastre la departamentul Administrare personal. Responsabilitati: Gestioneaza procesul de angajare pentru angajatii companiei si pentru angajatii temporari; Gestioneaza procesarile in Revisal; Mentine actualizate la zi bazele de date cu angajati permanenti si temporari; Organizeaza cu acuratete documentele in format fizic; Realizeaza informari permanente la nivel de firma privind modificarile din Codul Muncii; Mentine o legatura stransa cu echipele de angajati temporari din Romania si Europa; Imbunatateste procedurile de lucru din cadrul departamentului de administrare de personal; Este liant si asigura o comunicare eficienta intre departamentul de Administrare Personal si celelalte departamente din firma (financiar, juridic, recrutare, vanzari, etc).

Cerinte

Limba straina: Engleză: Mediu Experienta de minim 3 ani pe segmentul de administrare de personal; Experienta pe partea de salarizare reprezinta un avantaj; Curs de Inspector Resurse Umane - reprezinta un avantaj; Utilizare Excel la nivel bun (formule de baza); Excelente abilitati de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate si initiativa; Bune abilitati organizatorice; Spirit de echipa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare