Acest anunt a expirat la data: 19.01.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Tirgu Mures

Descrierea jobului - România

Tjobs este in cautarea unei persoane organizate, comunicative si cu spirit de echipa care sa se alature departamentului Administrare Personal. Responsabilitati: -Implementeaza politicile de resurse umane; -Organizarea activitatilor specifice de resurse umane; -Angajarea de personal; -Modificarea contractelor de munca ; -Incetarea contractelor de munca; -Suspendarea contractelor de munca; -Operatiuni de evidenţa a personalului; -Gestioneaza comunicarea cu salariatii; -Inregistrarea documentelor in Registrul REVISAL

Cerinte

-Experienta de minim 2 ani pe segmentul de administrare de personal; -Curs de Inspector Resurse Umane - reprezinta un avantaj; -Utilizare Excel la nivel bun (formule de baza); -Excelente abilitati de comunicare; -Rezistenta la stres; -Disponibilitate si initiativa; -Bune abilitati organizatorice; -Spirit de echipa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare