Acest anunt a expirat la data: 19.09.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Persoana foarte organizata - Deosebite abilitati de comunicare - Atitudine proactiva si orientare catre client(depistarea nevoilor clientului); - Cunostinte de lb.engleza nivel avansat - Cunostinte operare PC(internet,Word,Excell,Outlook) nivel avansat; - Buna capacitate de organizare si lucru in echipa, atentie sporita, capacitate de analiza si negociere; Activitati specifice secretariale si organizatorice: -Intocmirea unor rapoarte periodice de activitate, rapoarte de vanzari, studii de piata; - Derularea activitatii de birou-suport vanzari; -Gestionarea contractelor de vanzare si a documentelor de receptie si livrare -Monitorizarea platilor aferente facturilor si contactarea telefonica a clientilor -Intocmirea de oferte tehnice si comerciale -Actualizarea bazelor de date si a paginilor de internet ale companiei; -Ocazional, efectuarea de vizite in teren -Mentine legatura cu agentii de vanzari si merchandiserii pentru clarificarea aspectelor legate de vanzari si le acorda asistenta; - Intocmeste oferte tehnice si comerciale in concordanta cu indicatiile agentului de vanzari; -Intocmeste comenzile zilnice catre Polonia si alti furnizori; -Rezolva operativ solicitarile clientilor si colegilor; -Intocmeste notele de intrare in gestiune, facturi, incaseaza contravaloarea facturilor;

Cerinte

Studii economice Limbi straine: - Engleza - avansat Utilizare calculator:pachetul Office (în special Excel) Minuţios, organizat, capacitate de analiză şi sinteză. Rezistenţă la stres Disponibilitate pentru deplasări


Joburi similare