Acest anunt a expirat la data: 10.08.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Preluarea apelurilor telefonice de la clienti si raspunderea la e-mail-uri; - Solutionarea diverselor situatii aparute avand ca scop atingerea obiectivelor companiei si respectarea instructiunilor interne; - Promovarea imaginii companiei; - Tratarea profesionala a solicitarilor clientului – respectarea procedurilor de apel si a indicatiilor primite de la superiorul direct; - Oferirea de informatii corecte si complete si de servicii de consiliere, rezolvarea problemelor clientului la primul contact sau transferarea corecta la departamentul responsabil; - Solutionarea cerintelor clientului prin activitatea de follow-up aferenta fiecarui apel; - Cunoasterea excelenta a aplicatiilor utilizate, a procedurilor si instructiunilor; - Atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite de catre management; - Administrare corecta si de încredere a datelor. SE OFERA: - Politica salariala atractiva: Salariu de baza motivant, bonuri de masa, bonusuri in functie de performanta ; - Training specializat.

Cerinte

- Limba franceza – nivel avansat (scris si/sau oral); - Cunostinte generale in domeniul tehnic – telecomunicatii, retelistica; - Cunostinte de baza a tehnologiei ISDN; - Experienta in gestionarea relatiei cu clientii (avantaj); - Disponibilitate pentru program de lucru in ture; - Aptitudini excelente de comunicare si relationare cu clientul; - Capacitate de a promova si vinde produsele si serviciile clientului – «Cross & Up-Selling« - Interesat in cunostinte tehnice si capacitate de invatare rapida.