Acest anunt a expirat la data: 01.12.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Preluarea telefonica a solicitarilor clientilor Solutionarea solicitarilor clientilor pentru diferite probleme (ex: Office, SAP, acces mail/cont) Documentarea in ceea ce priveste problema clientului pe care nu o pot rezolva Inregistrarea cererii de rezolvare a problemei in ticket si trimiterea acestuia mai departe spre rezolvare Comunicarea cu clientii atat prin e-mail, cat si telefonic

Cerinte

Absolvent de studii superioare de specialitate Matematica-Informatica (avantaj Facultatea Automatica si Calculatoare) Cunostinte de limba germana-nivel avansat Cunostinte de limba engleza-nivel avansat Cunostinte de MS Office, (constituie avantaj Windows, Lotus, Lotus Domino, SAP, retelistica) Abilitati de comunicare Persoana proactiva, atenta la detalii si orientata spre client Abilitati de munca in echipa Dispus la program de lucru in 2 schimburi si in weekend (prin rotatie)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare