Acest anunt a expirat la data: 30.12.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Tjobs isi mareste echipa si cauta un candidat care sa puna bazele unui nou departament de supor clienti. Principalele responsabilitati constau in: 1. Ofera suportul necesar utilizatorilor (aplicantilor) platformelor Tjobs; 2. Intocmeste analiza periodica a comportamentului utilizatorilor (aplicantilor) Tjobs.ro si a dinamicii Tjobs.ro pe social media; 3. Participa la organizarea concursurilor si campaniilor de promovare; 4. Responsabil de comunicarea cu aplicantii – newslettere periodice; 5. Participa la crearea de produse noi destinate aplicantilor si imbunatatirea celor existente; 6. Ofera consultanta aplicantilor are achizitioneaza CV Promovat; 7. Urmareste numarul de conturi noi create pe zi, pe luna, numarul de aplicari, etc. 8. Participa, alaturi de ceilalti colegi, la crearea de strategii de atragere a utilizatorilor (aplicanti) pe site; 9. Este responsabil de vanzarea indirecta catre aplicanti a produselor destinate acestora; 10. Identifica si raporteaza erori pe care le observa sau care ii sunt sesizate de catre utilizatori.

Cerinte

Limba straina: Engleză: Avansat ; Maghiară: Mediu Compentente lingvistice si de comunicare (Exprimare corecta si fluenta in scris si oral, utilizarea unui limbaj literar, corect gramatical, fara accente si ticuri verbale) Limba engleza la nivel avansat Limba maghiara reprezinta un avantaj Abilitati de comunicare si prezentare avansate Cunostinte foarte bune de Internet (browsere) Cunostinte peste medie de utilizare Windows si Mocrosoft Office

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate