Acest anunt a expirat la data: 13.06.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Interlocutorul direct al clientului pe teme de calitate. - este responsabil cu completarea bazei BQE - este responsabil de colectarea si analiza rezultatelor furnizare de serviciul garantii - este responsabil de consultarea si operarea bazei client IPPRF - contacte directe cu clientii (tel, fax: relatii) - gestiunea indicatorilor calitate (PPM, reclamatii..) - tinerea sub control a acestor indicatori - intocmirea dosarelor de reclamatii si gestionarea acestora - operarea reclamatilor in baza de reclamatii client GQE - pilotare analiza si plan de actiuni ca urmare a unei probleme de calitate client.

Cerinte

- cunostinte operare baza IPPRF Qualite Renault - liceu absolvit - utilizare format 8 D, PDCA - cunostinte de limba franceza - minim 2 ani de experienta in utilizare baza de reclamatii Renault si a formatului 8 D (PDCA) - cunostinte demers Renault - persoana nefumatoare.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare