Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Fundatia pentru Promovarea Sanctiunilor Comunitare (FPSC) este o organizaţie nonprofit, nonguvernamentală, apolitică şi non-religioasă. Rolul principal al Fundaţiei constă în implementarea şi coordonarea proiectului „Ateliere de muncă în folosul comunităţii”. Atelierele de munca in folosul comunitatii ofera o locaţie potrivită pentru executarea orelor de muncă în folosul comunităţii, pentru persoanele care au comis infractiuni si primesc aceasta obligatie prin sentinta judecatoreasca. Activitatea principala o reprezinta dezmembrarea manuala a deseurilor de echipamente electrice si electronice. FPSC cauta pentru Atelierul din Bucuresti un technician ce trebuie sa corespunda cerintelor de mai jos.

Cerinte

Cerinte: - studii tehnice şi foarte bune cunoştinţe legate de componenţa materialelor care intră in structura produselor electrice şi electronice, dezasamblare, sortare, control al calităţii; - domiciliul/reşedinţa în Bucuresti; - posesor de cunoştinţe minime de operare PC (Word, Excel); - experienţă in coordonarea unor mici echipe de lucru sau cu reale aptitudini pentru munca in echipă; - permis auto categoria B; - cursurile şi certificatele PSI-prevenirea şi stingerea incendiilor, respectiv securitate şi sănătate in muncă, constituie un avantaj; - persoană eficientă, onestă, motivată şi comunicativă. Descrierea postului: Între sarcinile principale ale tehnicianului se numără: - asigurarea suportului tehnic necesar activităţilor de dezasamblare din atelier precum şi pe cel necesar in vederea bunei funcţionări a atelierului; - supravegherea, împreună cu şeful de atelier, a executării obligaţiei de muncă in folosul comunităţii de către clienţi; - întocmirea documentaţiei necesare bunei desfăşurări a activităţii in atelier; - monitorizarea permanentă a procesului de dezasamblare; - efectuarea controlului calităţii deşeurilor dezasamblate; - verificarea inventarului truselor de lucru ale clientilor la sfarsitul fiecarui schimb; - instruirea clienţilor din atelier cu privire la procedeele de dezasamblare precum şi cu privire la natura materialelor dezasamblate in vederea sortării corespunzătoare a acestora pe categorii; - sprijinirea activităţii şefului de atelier în conformitate cu planul, obiectivele strategice şi regulile formulate de către Directorul Executiv, Directorul Adjunct şi Consiliul Director al Fundaţiei. Experiența anterioară în exercitarea acestui tip de responsabilități, precum şi orice experienţă în domeniul probaţiunii, al activităţilor cu minori sau cu persoane condamnate, constituie un avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) - condiţii de angajare avantajoase; - salarizare motivantă; - mediu de lucru plăcut; - posibilitatea de a dezvolta şi implementa idei noi. Puteţi trimite un Curriculum Vitae la adresa de e-mail specificata in anunt pana la data de 28 februarie 2013. Numai persoanele selectionate vor fi contactate in vederea programarii pentru un interviu. Pentru mai multe informatii va invitam sa accesati si site-ul fundatiei.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare