Acest anunt a expirat la data: 22.04.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

DATĂ DE ÎNCEPERE: 04.04.2014 RESPONSABILITĂȚI: - Transferă în mod eficient cererile consumatorilor direcționate greșit la o parte adecvată; - Contribuie cu idei cu privire la modalitățile de soluționare a problemelor pentru a servi mai bine consumatorului și a îmbunătăți productivitatea; - Menținerea cunoașterii de produse, de stabilire a prețurilor, promotii, proceduri si alte aspecte importante, prin comunicații de management, întâlniri de echipe, instruire formală și sisteme de ajutor pentru client (printre alte instrumente). OFERTĂ: - Loc de muncă stabil - contracte permanente de muncă ; - Carieră internațională - oferim antrenament regulat și oportunități de carieră internațională; - Expunerea multilingvă - alături de noi puteți îmbunătăți abilitățile dumneavoastră de limbă vorbite și scrise, cu vorbitori nativi - Mediu pozitiv - ne pasă de bunăstarea angajaților noștri, de a investi în dezvoltarea lor, încurajăm inițiative de team building - Proiecte comunitare - organizăm evenimente de responsabilitate socială pe tot parcursul anului.

Cerinte

CERINȚE: - Limba engleză scris, vorbit nivel avansat (C1); - Limba franceză scris, vorbit nivel avansat (C1); - Experiență în call center reprezintă un avantaj; - Studii superioare necesare; - Motivația de a lucra în companie cel puțin 1 an; - Disponibilitatea de a lucra în ture de noapte.

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Engleza

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

5 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare