Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Misiuni: -urmărirea comenzilor declarate de către asistenții comerciali și actualizarea disponibilului de marfă; -solicitarea cotațiilor de transport de la firmele cu care colaborăm; -organizarea transporturilor comenzilor și urmărirea ridicării acestora, conform procedurilor de lucru; -asigurarea inregistrării cu acuratețe a tuturor operațiunilor de transport; -crearea și înregistrarea fișelor informative de produs, aferente achizițiilor făcute de către client; -gestionarea stocurilor și promovarea produselor prin postarea prezentărilor pe site-ul de profil și pe site-ul clientului. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Multitasking și orientat spre calitate? Te angajăm! Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând un real suport pentru activitatea comercială desfăsurată în departamentul nostru de vânzări la sediul din Iași. Colegul ideal: -Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minim B1); -Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office -Word, Excel; -Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă; -Capacitate de sinteză și spirit analitic; -Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător; -Experiență de lucru relevanță în domeniul administrativre reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare