Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

În calitate de Agent suport admnistrativ vei asigura suportul pentru Departamentul France Invendus (Vânzări). Principalele tale responsabilităţi vor fi: - Urmărirea comenzilor declarate de către asistenţii comerciali France Invendus şi actualizarea disponibilului de marfă; - Solicitarea cotaţiilor de transport de la firmele de transport din baza de date; - Organizarea transporturilor comenzilor şi urmărirea ridicării acestora, conform procedurilor de lucru France Invendus; - Asigurarea înregistrării cu acurateţe a tuturor operaţiunilor de transport între France Invendus şi clienţii săi; - Crearea şi înregistrarea fişelor informative de produs, aferente achiziţiilor făcute de către clientul francez; - Gestionarea stocurilor şi promovarea produselor prin postarea prezentărilor pe site-ul de profil şi pe site-ul clientului francez.

Cerinte

Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; - Cunoaşterea şi utilizarea limbii franceze la un nivel avansat (nivel minim B2); - Cunoştinţe de operare PC (pachet Microsoft Office); - Cunoştinţe de utilizare SAP – reprezintă un avantaj; - Adaptabilitate şi flexibilitate în gândire; - Atenţie la detalii şi capacitate de multitasking; - Seriozitate şi simţ al responsabilităţii dezvoltat. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare