Acest anunt a expirat la data: 24.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilitati:  Receptionarea, prelucrarea si gestionarea comenzilor de la furnizori.  Planificarea si urmarirea comenzilor in curs.  Monitorizarea receptiei comenzilor primite.  Monitorizarea stocurilor de marfa fara rotatie.  Propunerea necesarului de aprovizionare in concordanta cu gama permanenta de articole aflate in portofoliul furnizorului.  Tratarea si gestionarea comenzilor emise catre furnizori.  Realizarea de noi oferte catre potentiali furnizori.  Analiza ofertelor primite din partea furnizorilor.  Realizarea previziunilor de achizitii lunare.  Efectueaza alte sarcini legate de activitatea principala a postului.

Cerinte

Cerinte:  Experienta de lucru similara de minim 2 - 3 ani  Limba engleza – nivel avansat – scris vorbit  Cunosterea la nivel avansat a pachetului Microsoft Office (word, excel respectiv caclul tabelar, gestionare baza de date)  Studii socio-economice (preferabil: informatica economica / statistica și previziune economica / sociologie). Avantaj: Cunostinte avansate de lucru in excel Calitati:  Seriozitate, responsabilitate asumata si onestitate  Organizare, atentie la detalii, capacitate de analiza si lucrul cu un volum mare de date  Atitudine pozitiva, suportiva si proactiva  Abilitati de comunicare obiectiva, corecta si completa a informatiilor

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 3 - 5 ani

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare